תוכנית עסקית למוצר מזון חדש לבע"ח

תקציר מנהלים

אדם בשם טוני פיתח רכיב מזין לחיות מחמד, הוא תכנן כמה דגמי מזינים מוגברים סביב הרכיב ובנה כמה אבות טיפוס. הוא מתכנן להשקיע מינימום של 22,000 דולר באמצעות שילוב של חסכונות אישיים והלוואות ומבקש מימון נוסף כדי להגן על רכיב המזין שלו ועל רעיונות העיצוב שלו ולהביא את המוצרים לשוק. הוא מתכנן לשלב את שתיית המים המוגברים כתאגיד אחזקות משנה שבסיסה בניו יורק כדי להגן עליה מאחריות אישית וממיסוי כפול.

בנוסף לכך טוני מתכוון לבסס את מוצריו כמוביל מותג בענף מוצרי החיות של 34 מיליארד דולר, שחווה צמיחה מתמדת, אך הוא מקוטע ללא מובילי מותגים ברורים המייצרים מזינים מוגברים.

לטוני ניסיון ניהולי, תפעולי וטכני בעסקים, כולל שירותים פיננסיים, ייעוץ ניהולי, שירות אוכל, אדריכלות ונוף אדריכלות ותכנון אולימפי. יש לו בסיס לקוחות ומכירות חזק ונוח לו לעבוד בסביבות החל מעסקים משפחתיים קטנים וכלה בתאגידי Fortune 500. יש לו מגוון רחב של מיומנויות וניסיון להפיק מהם כדי להשיק את החברה מההתחלה.

בהתבסס על מחקריו, הוא בטוח כי עסק חדשני למוצרי חיות מחמד אשר מתכנן ומוכר מזונות בעלי חיים חדשניים ועכשוויים למקצוענים בעיצוב, אנשי מקצוע בתחום הטיפול בחיות מחמד, סוכנויות ממשלתיות וצרכנים בודדים יצליחו בארצות הברית, שם יותר מלמחצית ממשקי הבית האמריקאיים יש לפחות כלב או חתול מחמד אחד.

תחזיות המכירות לשלוש השנים הראשונות צנועות על סמך ביצועי מוצרים מתחרים ומשלימים. מכירות השנה הראשונה צפויות להסתכם ב -143,800 דולר ולעלות בקצב של 10% במהלך השנתיים שלאחר מכן, ותגיע בסוף שנת 3.248,748 דולר. המכירות צפויות להשתפר באופן דרמטי עם הקמת המותג.

Photo by Lum3n on Pexels.com

מטרות

להיות מוביל בשוק מוצרי המזון לחיות מחמד עם נתח מדיד של השוק בסוף השנה השנייה לפעילות, בהתבסס על תכנון ופיתוח של:

  • מאכלים לחיות מחמד מוגברים חדשניים, פונקציונליים ויפים
  • אביזרים ומוצרים משלימים לחיות מחמד
  • מוצרים האחראיים על הסביבה והחברה
  • להגדיל את המכירות ב -10% לפחות בשלוש השנים הראשונות לפעילות.
  • כדי להגיע למכירות של 250,000 $ עד השנה השלישית לפעילות.

מפתחות להצלחה

משקה מים מוגבר, יהיה:

  • לעצב ולפתח מוצרים חדשניים, פונקציונליים, אמינים ויפים
  • לספק ערבות תחרותית למוצרינו
  • לספק שירות לקוחות יוצא דופן
  • להשתתף בקהילות תעשייה בעיצוב ובעלי חיים
  • לתמוך בעמותות לחיות מחמד שמצילות, מאמנות ומקדמות את הטיפול האנושי בבעלי חיים
  • להשתמש ברווחים לפיתוח מוצרים חדשים
  • לקדם את בטיחות ובריאות חיית המחמד

מוצרים

משקאות מוגברים של מים, מפתחים ומשווקים מאכילים לחיות מחמד חדשניים, פונקציונליים ויוקרתיים, למקצוענים בעיצוב, אנשי מקצוע לטיפול בחיות מחמד, סוכנויות ממשלתיות ובעלי חיות מחמד בודדים.

המוצרים מחולקים לשתי קטגוריות, דגמי בסיס ודגמי דלוקס. הדגמים הבסיסיים הם פתרונות מדף בעלי התכונות הבאות:

ארבעה גדלים סטנדרטיים: קטנים (3 ″), בינוני (9 ″), גדולים (15 ″) וגדולים במיוחד (21 ″).

שלושה צבעים סטנדרטיים: שקוף, פנינה (חלבית) ועשן.

חומר אחד: אקרילי.

לדגמים בסיסיים פלטפורמת האכלה אחת הכוללת צלחת מים ומנת אוכל ובסיס. הדגם הבסיסי הקטן מיועד לכלבים וחתולים קטנים, ואילו המדיום עד גודל גדול במיוחד מיועד לכלבים גדולים יותר. למרות שלא ניתן להתאים אישית מוצרים אלה, ניתן להתאים אותם אישית לפי שמות חיות המחמד, תמונות חיית המחמד או דמות הגזע.

ניתן להתאים אישית את דגמי הדלוקס באופן מלא – האפשרויות מוגבלות רק על ידי דמיונו של הקונה (ומקצוען העיצוב שלהם). כמה דוגמאות לאפשרויות מותאמות אישית כוללות גדלים המותאמים לחיות מחמד בודדות ולא על סמך גדלים ממוצעים כמו המודל הבסיסי. הבעלים יכולים להוסיף מספר גבהים לפלטפורמה ליחידה אחת או מספר מנות מים ואוכל ביחידה אחת. אם נרכשים באמצעות איש מקצוע בתחום העיצוב, החומרים, הצבעים ובחירות העיצוב הם בלתי מוגבלים.

בחמש השנים הבאות מתכננת החברה להרחיב את קו המזון לחיות מחמד, להכניס שיפורים מצטברים למוצרים קיימים ולהציג מוצרים משלימים, בהתבסס על משוב הלקוחות.

Photo by NastyaSensei on Pexels.com

סיכום ניתוח שוק

על פי מהדורת החדשות האמריקאית של יצרני מוצרי חיות מחמד (APPMA) באפריל 2004 (APPMA), בעלי חיות מחמד צפויים להוציא "2.2 מיליארד דולר עבור שירותים אחרים [חיות מחמד]" בשנת 2004. זהו חלק קטן מתוך יותר מ -34 מיליארד דולר שהם יבזבזו. על כל שיעורי הטיפול בחיות מחמד והוצאות מוצרים בשנת 2004. אותה מהדורת חדשות APPMA מדווחת כי הוצאות הצרכנים על מוצרים לחיות מחמד הוכפלו מ -17 מיליארד דולר ל -34 מיליארד דולר צפויות מאז 1994, כאשר APPMA החלה לראשונה לעקוב אחר סטטיסטיקה של ענף חיות מחמד.

בהתבסס על מחקר התעשייה שלנו, אנו חושבים שיש לנו הזדמנויות למשוך לקוחות מקבוצות השוק הבאות:

  • אנשי מקצוע בתחום העיצוב
  • אנשי מקצוע לטיפול בחיות מחמד
  • סוכנויות ממשלתיות
  • צרכנים בודדים
  • שלוש הקבוצות הראשונות נבחרו משום שהן מציעות צמיחה מחוץ לצרכן של מוצרי חיות מחמד "רגילים"; דעתם החיובית על המוצר עשויה לסייע בבסיס אמינות המוצר, אמינות המותג ולהשפיע על רכישות צרכנים פרטניות.

סיכום אסטרטגיה ויישום

האסטרטגיה שלנו היא לספק מוצרים איכותיים, פונקציונליים ויפים האחראיים על הסביבה והחברה. אנו רוצים שהמוצרים שלנו יהיו הסטנדרט לפיו יימדדו מוצרים דומים.

הנחות אסטרטגיות:

  • הלקוחות האישיים שלנו חושבים על חיות המחמד שלהם כמשפחה ודואגים לבריאותם ולרווחתם של חיות המחמד המשפחתיות שלהם.
  • לרבים ממשתמשי הקצה שלנו יש ציפיות באיכות ובסגנון גבוהים.
  • מוצרים שאומצו על ידי השוק המסחרי, אנשי מקצוע בתחום העיצוב והטיפול בחיות מחמד וסוכנויות ממשלתיות, יובילו להקמת מותג, קבלה והכרה
  • צרכנים פרטיים ישתמשו ביתר קלות במוצרים המשמשים מתקנים ממשלתיים ואנשי מקצוע לטיפול בחיות מחמד.
  • הרווחים ישמשו לפיתוח מוצרים חדשים ולשיפורים מצטברים של מוצרים קיימים, ולהרחבת מאמצי השיווק והמכירה שלנו לשווקים זרים.

סיכום תוכנית האינטרנט

האתר יהווה חלון הראווה הווירטואלי עבור צרכנים המעוניינים ב:

  • מידע על החברה
  • פנייה לחברה
  • קניית מוצרים
  • מידע על מוצרים ושירותים
  • הפגנות מוצר
  • איתור אנשי מקצוע בתחום העיצוב
  • המלצות לקוחות
  • מידע על בריאות וחיות מחמד

אתר אינטרנט מעוצב ומתוחכם המפתח לאסטרטגיית האתר יהיה שילוב של עיצוב נהדר בחזית, עם קצה אחורי חזק המסוגל לנהל את פרטי הלקוחות, לפקח על הזמנות הלקוחות ומצב המסירה; כמו גם ניהול פרטי ספקים.

בתחילה, האתר יספק מידע ויפנה לקוחות מסחריים לאפשרויות רכישת טלפון ודואר. בשנתיים-שלוש נוסיף יכולות מסחר אלקטרוני כדי לשרת את הצרכנים האישיים שלנו.

אסטרטגיית שיווק אתרים

שיווק עסק קמעונאי באינטרנט תלוי בזיהוי המותג וביכולתו של הצרכן למצוא את העסק בקלות. האסטרטגיה שלנו כוללת:

  • מיקום האתר כקישור מובלט במנועי חיפוש גדולים ובאתרים משלימים
  • כולל כתובת האתר בהודעות לעיתונות ובחומרים שיווקיים של החברה
  • כולל כתובת האתר בכל המוצרים
  • מפה לאוזן.

תכנית פיננסית

אנו צופים כי צמיחת המכירות תהיה איטית עד בינונית וכי תזרימי המזומנים יהיו יציבים עם מכירות שנתיות הצפויות להיות 143,800 דולר, 223,180 דולר ו -248,748 דולר לשנים 2005 – 2007.

לאחר שהחברה תגיע לרמת רווחיות מספקת ותצבור עתודה במזומן, היא מתכננת להשקיע 50% מהרווחים במחקר ופיתוח מוצרים חדשים, שיפורים קיימים במוצרים ותפעוליים, ולהרחיב את מאמצי השיווק והמכירות לשווקים זרים. 38% מהרווחים יושקעו במכשירים פיננסיים בעלי סיכון נמוך. 10% מהרווחים ישמשו לבונוסים לעובדים. 1% מהרווחים ישמשו לתמיכה בעמותות התומכות בבריאותן וברווחתן של נשים בארצות הברית. 1% הנותרים ישמשו לתמיכה בארגונים ללא כוונת רווח המקדמים את בריאותם ורווחתם של חיות מחמד בארצות הברית. הוצאות אלה יפורטו בשנים המאוחרות של התוכניות העסקיות.

במקרה שהחברה לא תרוויח רווח, יבקשו כספים נוספים למימון פעילויות מחקר ופיתוח (מו"פ). 100% מהמימון שהושג בתקופות הפסקה או הפסד ישמש למו"פ, בעוד שההשקעה במכשירים פיננסיים, בונוסים לעובדים ופעילויות למתן צדקה תוותר.

מאמרים אחרונים

אוכל לבול טרייר

אוכל לבול טרייר

הבול טרייר הינו גזע של כלב ממשפחה של הטריירים. מקורו באנגליה. הכלבים האלו בולטים בראשם הגדול, בדמוי הביצה, עיניהם הקטנות וגופם השרירי. תוחלת חיים 10-14

להמשך קריאה »

ניווט מהיר